Etiket: Sağlıklı Yaşam

Harvard Araştırması: Her Gün Kahve İçmek Yaşlanmayı Yavaşlatıyor

Harvard Üniversitesi araştırmasına göre, her gün kahve tüketen kadınlar yaşlanmayı yavaşlatıyor, daha sağlıklı ve uzun bir yaşam sürüyor.

Mobil Uygulamamız Yayında!

AppStore ve Google PlayStore'dan İndirebilirsiniz!


Bu kapanacak 10 saniye